Tack för en såå cåzzy övernattning❤

Har haft såå mysigt❤ Pussii


CÅÅZY SUNDAYY!


WILLIAMS LISTA!


NAGELLACK!

 
NAGELLACK!
 
NAGELLACK! by melina-lycksell featuring h&m

HEADER!

Tillfällig header bara, det stog fel i förra headern! Men det kommer komma en ny! 
 

SKÄMT!

 
Skämt!
 
 

VILKET SKAL ÄR SNYGGAST?

 
Skal!
 
 

TYPICAL MELINA!


HÖSTEN!

 Hösten!
 
 

IT'S FRAJDÄÄJ EVERYBÖDY

Tjeenis, idag äre fredag och det va skolstafett i skolan och jag sprang haha fast jag gick innan prisutdelningen❤

Men hur som helst! Sen åkte jag hem, duscha, kolla lite på ett program, gick långpromenad med mussiiboyy och nu väntar jag på lite tacoos och myyskväll❤ Inget bestämt i helgen, ska kanske va med Karro imorgon!

Men vi hörs, ha en bra fredag! Pusss


HERREGUUD VAD DÅLIG UPD

Sörryyy, men hinner verkligen inte! Men ska försöka ännu mer!

Hur som helst, idag är det freedag, näjzz och vi har skolstafett eller vad det heter med klassen och tävlar mot massa andra skolor osvv men ska försöka blogga litegranna under daan så kika in ibland❤

Ha en braa fredag! Pussshej


NEWS!

Heeeej! Som ni säkert har sett så har jag fått ny header & design! Och det är Marie som har gjort den! Taack sötiis! Jätte gulligt av dig att du gjorde den! ♥ Hahaha Igga att jag ser ut som en mupp hahahaha♥ Men ni får ta mig som jag är! 
 
 
Taack igen söötis för designen&header♥
 

GANGNAM STYLE!

 
 
Sååå skööön! 

PROGRAM TIPS!

  
 
 
   
 
PUSS

VILKEN JACKA ÄR ER STIL?

 
JACKOR
 
 
 

VILKA SKOR VILL NI HA I VINTER?

Vilka skor vill ni ha i vinter? Jag gillar Uggs och Moon Boots väldigt mycket till vintern! Men vad tycker ni?
U/M
 
melina.blo.gg

ELLIBELLIIE

Heeeej! Idag har jag bloggat skitmyckee jag vet! Nejmen sorryy!

Hur som heelst, nu har Ella precis gått hem, hon ringde mig imorse och vi åkte in till staan kollade runt och såå, åt på donken osvosvv! Sen åkte vi hem till mig och vi har kollat på lite program, gjort en videoo, kollat på William Spetz nya prograam och gjort lite pankakor❤ Har vart suupermysigt! Men nu ska jag plugga det sista, har tecnoligy prov imorgon, seeeegt men ajjaa! Pusssshej


WILLIAM SPETZ

Heeeej! Nu har ju William Spetz's (lillabloggen) svt-play video kommit ut! Har ni kollat än?
Meen hur som helst, här under har ni trailern och >>HÄÄÄÄR<< kan ni kolla själva programet♥
 
↓↓ TRAILER ↓♥
 

OM NI INTE HAR UPPDATERAT..

..gör det! Det är såå braa! ❤


GÄSTER ATM❤


ELEFANT


DAGENS OUTFIT!

❤ Linne - A&F ❤ Kofta - Nåt ställe i Spanien ❤ Jeans - Hollister ❤


VILKEN LÅT ÄR BÄST?

Låt 1 - I cry - Flo Rida 
 
  
Låt 2 - Min Hemstad - Södra Sidan
 
 
Kommentera om vilken låt av Låt 1 eller Låt 2 som var bäst! ♥

TIPS - KRÄMER & TVÅL

               
  ↑ Tvål från The Body Shop luktar underbart ♥♥ ↑                 ↑ Handsprit som luktar gott från The Body Shop↑
 
               
 
      ↑ Bästa lipsylet som fiinns♥ Från H&M ↑                           ↑ Hollister krääm, sååå bra kräm ♥↑
 

FRÅGESTUND!

Kommentera vilka frågor ni vill! Ska svara så ärligt jag kan! Kanske svarar i ett videoinlägg! ♥
 

VILKEN TRÖJA?

Matildes collage!
 
 

JACKOR

 
JACKOR
 
 
Snyggaa hööstjackor från Hollister♥ xoxo

NYTT I GARDEROBEN!

 
The Body Shop - Dusch-tvål
 
 
The Body Shop - Hand-sprit
 
Hollister - Kräääm
 
 
Hollister - mörkblåa jeans
 
 
Hollister - Halvkorta mjukbyxor
 
 
H&M - örhängen
 
XOXO

HEADER & DESIGN!

 
Headern ligger ju inte helt rätt & designen kanske kommer att ändras lite, så om det ser konstigt ut så är det därför! ♥ XOXO

NY BLOGG!

Heeeej! Jag heter Melina, är 13 år och dethär blir en fortsättnings blogg för mellims.blogg.se som raderades av sig själv. Så för er som undrar varför den bara var borta helt plötsligt så var det därför!
 
Här kommer jag blogga om foto, tips, collage, musik, mitt liv, videoblogg, tävlingar, osvosv♥ På min förra blogg mellims.blogg.se så hade jag precis fått massa frågor eftersom att jag hade frågestund, men tyvärr så har de kommentarerna raderats nu då, så jag kan inte svara på det! Men snart dyker en till frågestund upp! ♥
 
 
Puss