Q/A

 
 
 
 

Snö😍


Julpyntat😍 myys


Dans!


Onsdag 28 november :love:


Roliga skal!


One-piece mys:love:


😍 :love: 😍


Efter skolan :love:


Portkod 1321, sista avsnittet :(


Tisdag 27 november!


Roliga skal!

 

Typical melina!


Roliga skal!


WILLIAMS LISTA!


Roliga iPhone skal!


Typical melina!


Kladdkakor!


Mini-marshmellows!


Jul-örhängen!


Lördag:love:

 hejj

200 inlägg!

Nu har jag gjort     på den här bloggen! :D :D :D :D :D
 

Jul-design!

Ska träffa Karro →HENNES BLOGG HÄR← och vi ska sitta med varsin dator och fixa varsin jul-design till våra bloggar! Hoppas att ni kommer att gilla den! :D
 

Cååzzy frajjday:love:


Bästa dagen, whoopiie!

Heej älsklingar! ❤❤ Idag har dagen vart toppen, sovmorgon, kort dag i skolan, bara sköna lektioner och allt har vart perfekt! 👌 ❤❤

Nej, usch! Verkligen inte. Klart sämsta dagen på minst 2 månader. Fick gå upp kvart över 6, åka till tandläkaren. Om jag vill få helt perfekta tänder, så måste jag dra ut två tänder och sen kanske ha tandställning. Sen i skolan hade vi sega lektioner, lång dag, till halv 4, stökigt med vissa personer, orkar bara inte!

Sen så kommer man hem, låst dörr, leta efter nyckeln som ligger i min väska, i mitt fack, i min plånbok i ett fack, det tog 80 år tills jag hade öppnat dörren. Och så var danskläderna inte rena, vad ska jag ha på mig!?

Puss på er❤❤


Tandläkaren!

Åh, orkar inte! Missar hela sovmorgonen idag pga det. Men aja, idag är det onsdag, det tror jag inte ni visste..? :D

Nej men, dagen i skolan är lång och seeg, men har iaf inga läxor idag efter skolan. Men efter skolan blir det dans med ellaa!

Men hoppas ni får en bra dag! 👌❤ Puss


Sorrysorrysorry

För att jag inte bloggat någonting idag, hela den här veckan har vart så jäkla dålig uppdatering!

Men idag slutade vi halv 4, tåget var det fel på så vi fick stå och trängas i en äcklig buss i 50 år, och sen var man liksom hemma kvart över 4, äta mellis, läxorläxorläxor, middag, läxorläxorläxor. Så har min dag sett ut! Toppeeen dag kallar jag det! 👌❤❤

Imorgon börjar dagen också seeegt, jag ska till tandläkaren för att kolla så att mina hugg/vampyrtänder behöver få tandställning, dras ut, inte göras något med, eller hur det blir! Så jag får ställa väckarklockan på kvart över 6, myysmyys :D :D Sen så har vi sovmorgon tills halv 10 också då, så jag missar ju inget av tråk skolan heller, skitnajs,, ellerhur? :D :(

Hahaa nej men ska sluta med sånna här tråkiga inlägg för att jag har så dålig uppdatering! Men kommentera gärna om det är något speciellt ni vill att jag bloggar om! 👌👌❤

Sweet dreeams xoxo❤❤:love:


Video på väg hem från skolan!

 

Q/A

Vad är han för ras? hur gammal är han? (Musse)♥ Han är en Amerikansk Cocker Spaniel och är 4 år. ♥
 
 
 

Vem är hon som går i bakgrunden med rosa jacka? Hon har blå jacka och heter Ella.


Kan du göra ett videoinlägg när du dansar? Kanske deet

XOXO♥
 
 

Videeeo!

Kolla Ellas blogg → ella.blo.gg 
 

Efterrätt! :love:


Portkod 1321


Bloggarna jag läser!

Sista svaret från frågestunden!
 
 Postat av Klara: Vilka bloggar läser du?
 
Svaaar: Jag läser många bloggar då och då, men de bloggar jag läser varjee dag är de här:
 
 
Tror inte jag glömde någon? ♥
 
 
 
 

Resten av svaren på frågestunden!

 

Pretty Little Liars!


Q/A to yoou anonymaa!

Q: from meee ♥ Hahaa taack, jaa absolut, men vem är du? hahaa♥

Svaren på frågestunden!

Svaren på frågestunden, jag vet att jag är skit sen med dem, men ajjaa•jag vet att det här är den pinsammaste videobloggen som finns på min blogg -_- hahahaa men bjuder!!• 
 

Tränatränaträna


Hiss och diss!

 
Hiss!
 
 
Diss!

Bra/dålig?

 

Breaking dawn part 2!


B&J

 
B&J

Video!

♥Skulle publiceras tidigare idag, ca 14.00♥
  

Freeedag!

 
Fredag!

Videoblogg!

Skulle publiceras förut idag, ca 15.30♥
 

Tidig jul stämning!

 
JUL

Planer för bloggen!

I december - i'm promised - så kommer jag fixa massa nytt hit till bloggen, massa jul-grejer, vintertema osvv är suuper taggaad! :D Så i december hurrni, dåå blir det mysigare och allt häär! ♥♥ Ville bara säga det, och att det är fredag imorgooon! Eller ni kanske visste det redan ♥ pusss
 
 
 

Dansdansdansdans

Heeej älsklingaar!❤❤

Nu är jag på väg till dansen med Ella, det blir kul! :D Har inga läxor idag, så det är skönt! Så efter dansen är det bara att duscha, äta middag, sen kan jag bara lägga mig, kolla nåt program osv! :love:

Men nu fryser jag om fingrarna, är helt stel i dom, det är så kallt! :( ❤❤ Men vi hörs senare! Ska försöka börja blogga bättre (intressantare inlägg, svaren på frågestunden - väldigt seen) osvv! ❤ Men ha det braa, pusss


Dans med Ella!


Sovmorgon!

Tjeenis!

Nu är jag på väg till skolan, vi har sovmorgon idag! Så jag passade på att göra ett litet inlägg hahaa! ❤:love:

Idag slutar vi klockan halv 4, sen drar jag direkt på dans! Men ni får ha det så bra! Bloggar mer senare! Puss!


Tisdag 13 november.

Heeej bloggeeen!

Idag har skolan vart okej, läxorna okej, allt okej, haha nejj men sällskapet har vart braa i alla fall :love:❤

Men i alla fall, idag efter skolan så hängde Jackiee med och vi gjorde some homewooork och lite styrka hahahaa😂

Men vi slutar halv 4 på tisdagar så det var seeegt -_- liksom vi han bara göra läxor och lite såå innan hon skulle hem. Men i alla faalll, idag hade vi so-prov och det gick helt okej! :love:

Men jaa och imorgon har vi sovmorgon till halv tio :love: :love: :love: och så kommer två av runas fräändss till vår skola och ska va där hela dagen hahaa❤:thumbup:

Men ha en braa kväll, nu drar jag ut med musseee😘❤:) pusss


Sverige/utomlands?

Åhh, vill verkligen inte va kvar i Sverige nu - frost, kallt, förkylningar, sjuka, bli blek osv! Usch! :(

Nu vill jag bara komma till nåt varmt land - bada, sola, bli brun, sol, varmt, åhhh! :love:

Ni kanske vill va här i det kalla? Tycker det är bra? Vad hissar/dissar ni?


Måndag 12 november.

Idag var skolan faktiskt ganska bra, vi började med sovmorgon, hade håltimme & slutade 10 över 2, så det var skönt! Fast man har ju hela veckan framför sig.. :( Så det är ju jobbigt!

Och sen så har vi också so-prov imorgon, så jag har pluggat hela tiden efter skolan. Jag gick hem till Wilma och vi plugga och plugga hahaa :) ❤ Men nu känns det bra, och vi får hoppas att det går bra imorgon då!

Men nu ska jag göra en sista läxa, öva en gång till på provet, duscha sen ska jag bara lägga mig och kolla på något! ❤❤ :) :love: xoxo


Facebook grej!

Asså, är det bara jag som som tycker att det är så störande med sånna här Facebook saker som det står till exempel "like in 3 secounds if you hate mondays"?

Vad händer om man inte gillar på 3 sekunder, men hatar måndagar då?


Avsluta min blogg?

Åhh, vet inte om jag ska avsluta bloggen eller inte! Jag ångrar mig alltid sen när jag avslutat en blogg, och skapar en ny. Men det känns alltid lika tråkigt att jag aldrig bloggar. Aja, vi får se. Kommentera gärna vad ni tycker!


Mussee

Heeej. Idag har jag gått runt i one-piece hela dagen och bara haft mysigt. Ella kom, och vi har kollat på lite youtube-klipp, spelat tv-spel hahaa osv❤

Sen gick Ella hem, och jag har bara vart med familjen och ätit mysig middag och efterrätt nu på fars dag❤ Grattis pappa, älskar dig❤❤

Imorgon har vi sovmorgon och kort dag så det är skönt, förutom att jag måste plugga massa till ett so-prov på tisdag.. Ajja, ha en bra kväll! xoxo


Grattis på fars dag pappa!


Fars dag!


Nu får du lägga dig i din säng älskling❤❤


Pictuures från ikväll!


The typical killen!


Rackies nya blogg!

Heeej allaa!
 
Rackie har precis gjort en ny blogg, så nu tycker jag att alla går in och kollar❤❤ rackiee.blogg.se
 

När jag red Harley idag!

 

Some picturees


Coozyy:love:


Stallet med Rackies!

(Skulle publiceras förut)
Idag i skolan vad det så jobbigt för jag har vart snuvig hela dagen. Men det är okej. ❤ Vi hade 2 timmars lektion gympa idag, FYS :( Vi skulle göra typ damp mycket armhävningar, situps och nån sorts plankan grej. Sen också nån sak ungefär som idioten, fast JOBBIGARE :(

Ajja, nu känns det iaf jätteebra! ❤ Efter skolan drog jag direkt till mammas jobb och har mött upp Rackie och vi ska åka till stallet och rida! Så mysigt! Sen sover hon över! ❤❤ Puss, ha en bra fredag!


Q/A

Fråga av: Agnes ♥ Använder man iMovie i telefonen eller på datorn?❤
 
Svar av: mig ♥ Datorn!
 

Vad i ett år?

 
Vad i ett år?
 
Vad i ett år?
 

Inlägg/videoblogg?


Q/A

Fråga av: Agnes ♥ Var redigerar du dina videobloggar? Svara gärna i inlägg!<333
 
Svar av: mig ♥ Jag redigerar mina videobloggar på iMovie. ♥
 

Vinnaren av veckans blogg!

Vill bara säga att jag har haft SÅÅ SVÅRT att hitta en vinnare, alla bloggar var verkligen såå bra!
Men nu har jag en vinnare som har en jättefin design och header, hennes inlägg är bra och intressanta och hon är jätteefin, så nu tycker jag att alla trycker →HÄÄÄÄR← eller på bilden↓
 
 
Taack alla som var med! Puss♥

Hem från skolan!

Dagen började med sovmorgon till halv 10, dagen rullade på bra och nu är jag hemma. Snart ska jag på dans med Ella. Har massaaa läxor tills imorgon, men vi hade nån läx-grej på skolan idag, så jag har gjort klart alla läxor nu.

Men hoppas att ni har haft en bra dag! Skönt med bara två dagar kvar med skolan nu! :love:


Moon Boots!

 
Moon Boots!

Videoblogg!

 

Typical melina!


50 dagar kvar!

 

FRÅGESTUND!

Svarar på allt i ett videoinlägg när jag har fått tillräckligt med frågor! xoxo

Typical melina!


INSPIRATION!

 
Halloween inspiration!

Happy Halloween!

 
Happy Halloween!

Typical melina!


Halloween helg!


Veckans blogg!


Typical melina!


Bilden laggar!

Hahahaha skulle kolla om ett inlägg blev publicerad rätt på min blogg, så såg jag att det var en bild på Lennartson
i min profil eller i menyn liksom hahahaha hur kan det komma sig?

Det typ laggar för jag har inte lagt den där! Hahaha men så alla som inte läst min blogg förut, det är inte jag! 😂 Hahaha hur kom den dit?


Hejdå Sverige! 👋💕


Halloween skal!

 

Photo Booth!

Photo Booth bilder från i somras hahahaha bjuuder! ↓
  
gif creator at gickr.com

Finland todaay!

Heeej alla läsaree idag ska jag nog bara packa hela dagen, kolla på lite program och så, för ikväll eller jaa lixom fram mot eftermiddagen så åker jag till Finland där mitt landställe ligger. Där finns inget internet HUR SKA JAG KLARA MIG neej då, men det är bara 4 dagar så det är okej. ♥ :thumbup: 
 
Men ni får ha det så bra då alla som är överallt, har gjort tidsinställda åt er så kika in här ibland ändå. ♥ Puss! Haha snygg min ↓ haha nejmen bjuuder↓
 

Någon som vill ha länkbyte?

Om någon vill ha länkbyte så vill jag också jättegärna det! Så kommentera om du vill det så bestämmer vi hur vi gör med det! ♥ xoxo
 

Typical melina!