X/X?

Inte jag som har kommit på frågorna♥

Facebook/ instagram? - instagram.
Godis/chips? - chips.
Vinter/ sommar? - sommar.
Göteborg/ Stockholm? - Stockholm.
Bio/ Liseberg? - bio tror jag, jag kan nöja mig men grönalund♥
Äpple/ päron? - äpple.
Leva/ dö? - leva!👏
Kebab/ sushi? - kebab.
Dator/ mobil? - svårt, men mobil om det är en iPhone.
Trappa/ rulltrappa? - rulltrappa!
Gris/ apa? - apa!
Himlen/ helvetet? - himlen of course👌
Hungrig/ proppmätt? - hungrig, hatar att va proppmätt.
Brun/ blek? - bruuun♥👌
Brunett/ blond? - bååda, men på mig - brunett♥
Bil/ buss? - caaar
Landet/ stan? - stan!
Pepparkaka/ lussebulle? lussebulle!♥
Hallon/ blåbär? - blåbär i think!👌
Utsläppt/ uppsatt hår? - utsläppt♥
Youtube/ spotify? - spotify of course!🎶
Justin Bieber/ One Direction? - Justiiin!♥♥
Cola/ fanta? - Cola, tror jag!
Hund/ katt? - huuund!!♥
Flygplan/ stor båt? - flygplan, går snabbare och man kommer längree
Fil/ mjölk? - milk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback