Mäklare, b-days osv

Tjeenare!

Idag gick vi upp rätt tidigt för att vi skulle träffa en mäklare och så, sen har vi kollat på massa olika hus med den mäklaren, och sen direkt efter träffade vi en ny mäklare som visade oss lite olika hus/lägenheter. Och idag hittade vi verkligen en som klickade! Det är jätte nära stranden och har en "community pool" alltså inte en privat, men vi delar att vi delar den med några andra i vårt "kvarter". Sen en jätte stor tak-terass med havsutsikt, nära affär, restauranger osv. Asså fatta vad najs om vi köper det! Det är en lägenhet, översta 2 våningarna typ. Och sen om vi köper det så kan man ju ta med någon kompis från Sverige!

Men det är ju inte säkert att vi köper det, så jag ska ju inte skriva för mycket 😂 Det har inte ens byggts, haha nejmen vi fick se ritningen, va på platsen där det ska byggas osv. Och mäklaren eller typ nån ledare till den lägenheten berättade allt också.

Men jajajjaj idag var det jätte blåsigt och lite kallt då, så jag hoppas på bättre eftersom att det bara är 3 !! dagar kvar. Nej, orkar inte skola

Och sen vill jag också säga GRATTIS ELLEN! 14 asså! Nästa år blirrrre moppe ♥♥👌 Hoppas du får en grym dag ellen! 🎉🎉♥lyy

Haha en gång blev ellen och jag inlåsta i mitt garage😂😂 HAHAH asså! Vi typ satt bakom ett paraply och gömde oss (det var för några år sen haha) och så såg pappa inte oss och vi blev inlåsta, jag typ lådsasgrät och skrattade samtidigt haha och sen kom vi på att det fanns en dörr vi kunde gå ut ifrån hahahahh asså😂♥

Nu blev det här inlägget jätte långt men pusshejjj, här kommer en jätte tråkig bild på citroner som vi plockade från ett träd här. Har bara bilder från Spanien på mobilen eftersom att alla andra bilder raderades :/ pussspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback