Q/A

 
 
Fick en fråga om hur jag gjorde den där "Veckans planer"!
 
SVAR: Den bilden gjorde jag på POLYVORE.COM och det är bara att hålla musen på "create" högst upp åt höger och sen trycka på "set". Då på höger sida kommer det fram olika ikoner och då trycker du på "text", väljer en stil på texten , färg, vad som ska stå osv. Det kan du ändra i en ruta som kommer upp i högra hörnet. 
 
Sen måste man lägga till några klädesplagg för att kunna spara, hehe
 
Men istället för det så brukar jag screenshota på bilden (funkar bara på mac - cmd+pilen+3) annars kan du bara lägga till några klädesplagg på bilden hahahha och sen trycka på "publish" och spara bilden, sen ta någon sida där du kan klippa bort det, men det är mer komplicerat men blabla
 
Hoppas du förstod! 
 

Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Tack!!

Även fast det inte va jag som fråga, TACK as bra sida! 😍😍😍😍😍😍😍😍

Svar: Haha ja visst är den, det var så liteee
Melina Lycksell

2013-02-18 @ 19:58:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback