Nej, det är helt omöjligt för mig

Tjaa!♥

Som ni märker så gjorde jag inget inlägg halv 9 och låg i sängen, som jag lovat er och mig! Det är helt enkelt omöjligt för mig att lägga mig halv 9. Asså jag behöver ju inte somna då, men jag kan ju iaf kolla på tv, läsa eller jag vet inte, men iaf så att jag somnar tidigare - EN DAG! Men sorry men det går inte, haha! ♥ Men jag kommer nog inte lägga mig förrän om typ 1 halv timme eller nåt, ska duscha, osv!

Men usch! Nu ska jag lägga ner med mina gå-i-sängen-problem! Men är det någon som har sett Pretty Little Liars idag? Sesong 3 (det var det va?) kommer ut idag! Jag är tyvärr inte där än, men snart! ♥ Och nu är det tydligen nåt "Hollywood fruar speciel" eller nåt, typ hur de blev hollywood fruar eller nåt? Någon som kollar? Det är iaf nu på 3:an! ♥ Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback