Hair

Holaa igårkväll när vi kom hem så tog jag fort en snabbdusch för att jag tycker man känner sig så risig när man har suttit i ett plan och bilen heladaan. Sen såg familjen på mello, yees att Anton gick vidare, han är typ bäst iår tycker jag. 
 
Inatt asså. Somnade klockan halv 4. Asså jag kunde verkligen inte sova. Jag var liksom trött, kände mig inte sjuk eller något, jag kunde bara inte sova. Och usch vad det blåste inatt. Det läskigaste är att jag sover själv på övervåningen. Resten av familjen sover på undervåningen, och det susar som in i sjutton i mitt rum när det blåser starkt. Klockan 3 or someething så hörde jag bara hur något riktigt smällde, och tänkte att typ något hade ramlat utomhus pga vinden, men nejnej ballkongdörren stod öppen :O 
 
Själv stod jag där själv i vardagsrummet men jag var inte speciellt rädd eftersom att jag vet att våran ballkongdörr nästan är sönder, så den går inte att låsa helt. Asså den går att stänga, men bara låsa halvt. Så vinden ute hade på något sätt öppnat ballkongdörren. Om jag inte hade vetat att den var lite sönder så hade jag ju såklart blivit livrädd och trott att en mördare eller tjuv hade kommit in, men eftersom att jag visste att den var sönder så var det ju nåthing. 
 
Men eftersom att jag nu somna halv 4, så sov jag rätt länge på morgonen, men jag har ändå inget för mig idag. Det är sportlovs-vecka för tennisen idag, så jag ska bara va hemma och chilla lite idag. Typ kolla pll och Top  model sverige som jag har missat under veckan. 
 
Have a great dayy
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Är de ditt hår? 😍😍

Svar: Svarar i ett inlägg!
Melina Lycksell

2013-03-04 @ 20:46:22
URL: http://klariss.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback