7 saker om mig!

• Jag sjunger alltid, hela tiden, folk måste tycka att jag är jobbig.. hahahah •

• Jag vill få 2013 till det bästa året i mitt liv •

• Jag har blivit tonåring, jobbig tonåring •

• Jag ska dra ut två tänder, eftersom att mina två vampyrtänder inte fixar sig själva •

• Jag tycker att tennis är typ den bästa sporten, ändå går jag inte på det! Men ska typ börjaa •

• Jag skrivet nu 7 saker om mig själv, jag skriver 7 för att jag har lust att inte skriva 10 •

• Jag har världens sötaste kusin↓ •


Kommentarer
Postat av: Stella

Japp! 💕💕😘❤❤

Svar: HAHA :D
Melina Lycksell

2012-12-16 @ 17:28:12
Postat av: Wilma

HAHAHA du sjunger inte alls ofta, typ aldrig! :)

Svar: Typ aldrig!? HAHAHAHA HAR DU ALDRIG HÖRT!? Serri, hela tiden!! Du kanske inte tänker på det nu längre eftersom att jag ALLTID gör det hahahhah :D
Melina Lycksell

2012-12-17 @ 17:19:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback