Lucka 8 (skulle publicerats igår)

(Jag vet att jag ser ut som en katt på bilden)
 
Tjennna! 
 
Igår var ju jag med Matilde och Karro och fotade och så. Och eftersom att alla vi har bloggar och så så tänkte vi nu (ganska sent) börja med julkalender på våra bloggar!! ♥ Vi började ju inte från lucka 1 nu då, men jag hoppas det är okej? hahah♥ 
 
Men vi har iaf bestämt vad som ska komma upp varje dag och så och det får ni se när det kommer upp liksom! Men allt jag kan säga nu är att allt är juligt♥ Men det här är iaf lucka 8 - berätta om hur julkalendern kommer gå till. ♥
 

Men så idag - 8:e december börjar vi - lucka 8!
Och sen på julafton - 24:e december slutar vi - lucka 24!
 
Fattar ni? Kommentera annars! ♥ Puss
 

((Karros blogg, tryck här! ♥))      ((Matildes blogg, tryck här! ♥))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback