Q/A

 

 
Svar: Heej!♥
 
• Jaa, eller menar du at du brukar göra såhär "<3" men då blir det inte hjärtan? 
 
Då är det iaf så att nej, det går inte för mig heller hahah men om du kollar under rubriken så ser du ju det här↓
 
 
Tryck då på symbolen som ser ut så här: 
 
Då kommer det här fram:
 
Tryck då på hjärtat som ligger näst längst ner i högra hörnet.  
 
Då kommer ett hjärta fram! ♥♥♥♥
 
Om du är inne och bloggar från mobilen så finns det ju ingen sån ikon. Men då finns det ett annat sätt. Då kan du ladda ner emoji appen, om du inte redan har den, det är vanligt att man har. Då finns det ett rött hjärta som ser ut såhär:
 
 
 
 
Använd det hjärtat i inlägget så blir det ett svart hjärta när det publiceras. ♥
 

 
• Jag hittar mina bakgrunder oftast på google. Om du först tänker - hur vill du ha din bakgrund? Glittrig? Plankor? Grå-prickigt? eller precis vad som helst. Sök på det på google bilder och testa några olika till din blogg. 
 
Vill du att jag ska lägga upp lite förslag här på bloggen?
Någon annan som vill det? - Kommentera då!♥
 

 
Tips på header! Hennes blogg för er andra - TRYCK HÄÄÄR - så kanske ni kan kommentera lite förslag till henne? Hon blir säkert jätte glad för det! ♥
 
Men mina förslag är:
 
1. Slideshow i headern - alltid kul för läsarna att se flera bilder/sidor av en! ♥ Tryck HÄÄR för att se hur man får slideshow i headern.
 
2. Collage i headern - till min header som är i ett collage använde jag faktiskt DEN HÄÄÄR sidan. Kostar inte, och är jätteebra!♥ Lätt att lära sig också! Rekommenderar!♥
 
3. Snö - nu på vintern får iaf jag julstämning om det snöar på bloggen! Tryck HÄÄÄR om ni vill ha snö på bloggen.
 
Det var nog alla mina tips! ♥ Kram
 

 
Tack för dina frågor! Och kommentera jättegärna om ni har frågor, svarar så fort jag kan! ♥ 
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback