Snö kaus!!

Asså det är så mycket snö nu! Vi fick sluta en timme tidigare eftersom att det inte går några tåg eller bussar och så, så nu står typ alla här och ringer sina föräldrar, taxibilar och vissa går hem, men asså det skulle nog ta 3 timmar för oss att gå hem.

Alla trottoarerna är ju helt snöade, och alla bilar sitter fast här och där, allt är helt enkelt kaus😂 Hahahah men jag tycker så synd om de som gick och så. Vissa hade inga bra jackor, och man såg hur jobbigt det va för dom. Som tur va så åkte Wilmas mamma hem precis när vi skulle åka, så jag, hon, Ellen och Astrid fick skjuts. 😍 Asså fatta om vi skulle få gå!!

Men när vi svängde in i vårt område (Jag, Wilma & Astrid bor i samma kvarter hahah) så var det bilar som satt fast, större bilar som försökte dra upp små bilar som hade fastnat och folk skottade och allting! Men det va nära, så vi gick hem där ifrån. ❤

Hur har ni haft det idag då? Många är sjuka idag ser man, instagram: sjuk - sjuuk - sjuk - sjuk! - sjuk över hela instagram. 😂❤

Men hoppas att det är för svårt att ta sig till skolan resten av veckan - så att man får skippa schoool 😘😍❤ Hhahha hoppaas!! Egentligen är vi nästan värda att få lite extra ledigt, vi har haft massa prov, läxor, test och allt hela veckan!! Men alla prov är gjorda nu så det är skönt! Nu ska jag bara göra typ 4 läxor, sen är allt chill❤❤😍 Hahah det första man behövde göra när man kom hem var ju såklart att gå ut i ovädret igen med mussee hahah❤😘 Pusshejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback