Stellas nya blogg!

Heeeej!♥
 

Nu vill jag tipsa om en blogg → steellas.blo.gg
 
För er som inte vet så är det min lillasyrraa, 10 år, som gärna ville testa att ha en blogg. Så nu har hon en blogg, jag har hjälpt henne me designen, headern osv och visat henne hur hon ska göra! ♥
 
Så nu tycker jag att ni trycker HÄÄÄR och kollar på hennes design och header som jag har gjort åt henne, så om ni vill se det, tryck HÄÄÄÄR! ♥ +++ släng gärna in en kommentar, hon blir nog supeerglad då! ♥
 
 
Älskar dig bästaa systern! ♥♥ puussss

Kommentarer
Postat av: Stella❤

Tack❤❤😂✌✌

Svar: <3
Melina Lycksell

2012-12-22 @ 15:33:28
URL: http://www.steellas.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback