Vad jag fick på julafton!

Tjaaa♥♥
 
Jag fick en fråga för ett tag sen om jag kunde lägga ut bilder på det jag fick i julklapp! Och jag svarade att jag skulle göra det när jag kommer hem, och nu är jag hemma och har tagit några bilder hahah fast jag har världens dåligaste kamera hahah :D Men hoppas det går bra!♥
 
 
Ett helt vitt skal och klistermärken så man fick designa det själv♥
 
 
Ett svart skal som ser ut som ett kassettband - rosa skal med blommor och glitter♥
 
 
iPad 4♥ Jag ville ha en iPad istället för iPad mini eftersom att det speciella med en iPad är typ att den är stor, men asså jag älskar iPad minis också och har inget emot dom♥
 
 
Grått skal till som man kan stänga och ställa upp iPaden med! + att när man stänger "locket" på skalet så stängs iPaden ner liksom, fattar ni? Och sen när man öppnar "locket" så öppnas den upp! Fattar ni? Eller ska jag göra kort video där jag visar hur jag menar? ♥
 
 
Kräm, bra nu på vintern - brev med moneyyy♥
 
 
Magneter!♥
 
 
Block, pennor och sudd!♥
 
 
Örhängen♥♥↑↓↑↓
 
 
Hahah märks det att jag har önskat mig örhängen? ♥ - armband♥
 
 
Armband - armband♥
 
 
Pyjamas♥
 
 
Bluuuuee tröja♥
 
 
Vanilj-vit tröja♥
 
 
Schal, usch vad dålig kamera :/
 
 
Vit tröjaaa♥

 
Det var typ allt? ♥
 
Jusste, sen också ett par sjuukt lena strumpor, skidstrumpor och underställ♥
 
Och sen lite andra kläder också, men kan inte ta bild på de nu, så jag visar bild den 2:a/3:e januari!♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Ella

HAR SAMMA TOBY BILD OM BAKGRUND!!!!

Svar: Hahahahhah <33
Melina Lycksell

2012-12-31 @ 16:16:32
URL: http://ella.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback