Vad jag tycker om anonyma!

 
Jaa, man kanske kan gissa vad jag tänker säga nu om anonyma... Men tänk på det jag säger nu. :D
 
Jag älskar att få kommentarer, frågor och allt möjligt, men allt det blir ju mycket roligare om man vet vem som kommenterade eller frågade. Ni förstår. 
 
Och jag har sett att det börjar hända ganska ofta nu att folk kommenterar anonymt. Särskillt är det många som frågar anonymt. Och då ville jag bara säga, att jag älskar frågor! Så va inte anonym när du ställer en fråga, då är det som att du inte står för det du frågar! Och ni behöver inte tro att jag inte svarar om det är en dålig fråga eller fel person som har skrivit kommentaren eller nåt. Jag älskar frågor! Så du gör mig inte irriterad när ni ställer frågor, ni gör mig bara glad. Då är det ju kul att se vem som gjorde en glad. Förstår ni? :)
 
Och det värsta är att alla som kommenterar anonymt har en jätte bra fråga eller jätte snäll kommentar. Då är det ju också kul att se vem som är snäll och gav den frågan/kommentaren.
 
Och sen så kollar jag ju ändå upp vem som kommenterade, jag kollar IP:n och söker upp personen som är anonym oftast, så det är ju liksom bara onödigt att vara anonym. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback