Bästa dagen, whoopiie!

Heej älsklingar! ❤❤ Idag har dagen vart toppen, sovmorgon, kort dag i skolan, bara sköna lektioner och allt har vart perfekt! 👌 ❤❤

Nej, usch! Verkligen inte. Klart sämsta dagen på minst 2 månader. Fick gå upp kvart över 6, åka till tandläkaren. Om jag vill få helt perfekta tänder, så måste jag dra ut två tänder och sen kanske ha tandställning. Sen i skolan hade vi sega lektioner, lång dag, till halv 4, stökigt med vissa personer, orkar bara inte!

Sen så kommer man hem, låst dörr, leta efter nyckeln som ligger i min väska, i mitt fack, i min plånbok i ett fack, det tog 80 år tills jag hade öppnat dörren. Och så var danskläderna inte rena, vad ska jag ha på mig!?

Puss på er❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback