10 SAKER OM MIG❤

• Jag är en mobilnörd.
• Jag får ibland tvångstankar om att jag måste läsa något, eller måste göra något.
• Det bästa men skolan är rasten & att träffa vännerna.
• Ibland bloggar jag fast jag egentligen inte vill eller orkar.
• När jag inte har mycket läsare eller känner att alla andras bloggar är bättre än min, så funderar jag ofta på om jag ska ta bort min blogg.
• Jag tycker att det ser gulligt ut med punkt efter en mening.
• Jag gillar att bli kallad för Mellis, även om det betyder mellanmål.
• Jag kan leta upp det perfekta gröna äpplet, det är de ända äpplena som jag verkligen gillar.
• Jag vågar inte åka det stora frittfallet eller insane på grönalund.
• Jag är verkligen höjdrädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback