BLOGGPAUS

Heeej allihopaa♥ Som vi alla säkert vet som läser det här nu, så har jag inte alls bra uppdatering, och det är pga att jag inte tycker att det är lika kul att blogga med min lilla fula header och så, så jag har bestämt mig för att ta bloggpaus här på bloggen! Tyvärr! 
 
Men snart så kommer jag lösenordsskydda bloggen, så att det blir en liten överraskning för er hur headern ser ut, hur designen ser ut, och helt enkelt hur hela bloggen blir! Det kommer bli stor förändring och jag kommer börja satsa mer på bloggen! Så vi kör på en bloggpaus så ses vi sen! ♥
 
Och så tänkte jag bara säga, att när jag börjar blogga igen så kommer jag sriva det på instagram, jag heter melinaas så kan ni se när jag börjar igen! xoxo
 
 

Kommentarer
Postat av: Karro

Snygg Design sötis!

Svar: Taack sötiiis<3
Melina Lycksell

2012-10-13 @ 17:48:11
URL: http://www.karolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback