Onsdag 10 oktober❤

Tjenis❤ Idag har skolan vart helt okej, hade sovmorgon till halv 10, och dagen har vart helt okej.

Haha och efter skolan när jag och några kompiisar va påväg hem från skolan, gissa vem vi träffa? hahahha OVE SUNDBERG! :O❤❤ Hahahahha vi typ bara peka på honom och baa där är ove hahahah! Men han satt i inspelning, eller de filmade honom när han åkte bil hahaha så vi kunde liksom inte träffa honom helt men vi har ju iaf sett honom, vi va typ bara 5 meter från honom :O Hahaha men så det va kul, så om man ser Ove åka bil i ett Solsidan avsnitt så har vi sett när det va själva inspelningen. Älskar Solsidan haha så bra! ❤

Men iaf, efter skolan va jag lite med Jackie och Wilma, sen åkte jag till träningen och nu har jag precis duschat, ska lägga mig sooon❤

Hoppas ni haft en bra dag! Puss❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom spelade in kontoret :)

Svar: Jahaaa<3 Hahaha!
Melina Lycksell

2012-10-11 @ 14:32:30
Postat av: Ella

Det var från mig <3

Svar: Haha okejj<3
Melina Lycksell

2012-10-11 @ 14:33:11
URL: http://ella.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback