SNÖ I OKTOBER:O

Oftaa!? Kollar ut genom fönstret och det toksnöar!! Oftaa? Haha inte så konstigt med tanke på hur ISANDE KALLT det är där ute, men jag blev ändå såå chockad hahaha!

Så det jag gjorde när jag såg det var väll såklart att gå ut och kolla om det va sant, om det inte bara haglade, men NEJNEJ inte det. Sen skrev jag snö på marken^^ normaalt hahahaha men jaa sen gick jag in, det är ju såå kallt.

Och så känner man sig lite kall, och ska kolla in lite på instagram och ska dricka lite te, så ser man hela instagram fylld med "OMG DET SNÖAR" "SNÖÖ" "MYYS MED SNÖ" "FILM OCH SNÖ" osvosv men jag är inte förvånad, är själv helt med tanken -snö i oktober-

Men vad tycker ni om det? Snö nu?

:thumbup: // :thumbdown: ?


Kommentarer
Postat av: Wilma! (willys)

det är fett DÅLIGGGTTT! :((((((( PUSS <3

Svar: Jaaa, puuss<3
Melina Lycksell

2012-10-26 @ 16:21:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback