5 om mig

♢Jag kan underhålla mig själv i flera timmar med bara musik som jag gillar♢

♢Jag sjunger lite lågt på något nästan helatiden, folk har blivit så vana att de inte ens tänker på det längre♢

♢Jag tycker att musik kan göra så sjukt mycket! Om man lyssnar på sorglig musik när man är ledsen så blir det dubbel effekt med sorglig musik. Och samma sak om man är glad cv lyssnar på glad musik, så gör glada musiken dubbel effekt♢

♢Jag har lägsta ljusstyrkan på mobilen, så när folk ska använda min mobil så behöver de alltid höja♢

♢Jag är as höjdrädd. Kan inte åka katapulten utan att typ få svindel. Fast ändå kan jag åka bergochdahlbanor som är typ lika höga♢

Händer mig hela tiden↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback