Godmorgon!

Hejhej!

Söndags morgon. (om ni inte redan visste det). Idag blir det Typical Sunday, bara nothing-to-do dag. Rätt skönt ändå tycker jag. Men lite planer har jag ändå idag. Jag ska framför allt ta ddet lugnt, men sen ska jag faktiskt träna lite på mitt egna lilla gym hehe, eller på min träningscykel. Sen måste jag plugga lite inför två prov vi har i veckan. Math och Science. Värsta ämnena asså. Jag går ju i en internationell skola, eller ungefär en internationell. Vi har allt i engelska förutom Svenska och Humanities. - Jag har gått i en svensk skola tills 6:an, och sen dess i den internationella. Därför är Science ganska svårt och tråkigt eftersom att det är på engelska, och  science-orden på engelska skiljer sig väldigt mycket från det svenska. För liksom matte är ju nästan likadant på svenska, Multiplikation - Multiplication. Därför är ju det väldigt lätt på engelska också. 
 
Aja, hoppas att ni får en skön söndag. Jag har faktiskt inte så mycket söndags-ångest, eftersom att vi har sovmorgon imorgon och så. ♥
 
 
Pusspuss!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner mig fett efter, men vad är science och humanities?????

Svar: Svarar i ett inlägg!
Melina Lycksell

2013-02-03 @ 11:55:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback