I'm fine!

Hellooo!
 
Här sitter jag helt bedövad, hehe. Kom hem för ett tag sen, jag har ju vart hos tandläkaren och dragit ut 2 tänder. Asså jag tog en lugnande tablett innan för att jag inte skulle tänka så mycket på vad vi gjorde, och va lite mer lugn. Sen fick jag en spruta i tandköttet så att jag fick bedövning. Väntade ett tag, sen drog han (min tandläkare) ut ena tanden. Sen samma sak igen, fast med en annan tand. Men allt gick bra och så!
 
Men nu är jag hemma och har tagit en alvedon för att jag inte ska ha ont. Haha, känner mig as konstig med min bedövning, det känns som värsta bulan vid munnen och ända upp till näsan, men jag ser helt vanlig ut. Nu har bedövningen lättat lite, men ett tag när jag nuddade kinden, så känndes det seriöst som att jag klappade någon annan. Jag hade ju ingen känsel. 
 
Jajajaja, tandläkaren sa att det är bra om jag är hemma hela dagen från skolan och så, och det är jag nu också. Och det hade ju inte heller vart någon idé att gå till skolan nu, eftersom att vi slutar snart, eller mina klasskompisar dåråå.
 
 
Btw, det känns as läsigt, för att man kan typ bita av sig tungan på sig själv om man har bedövning i munnen haha eftersom att man inte känner att man gör det!? Eller det var typ nån som sa det, haha
 
See U guyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback