Lördag!

Heej!♥
 
Idag har ju jag vart med Matilde hela dagen. Ella och Ellen behövde verkligen plugga till prov så jag och Matilde åkte inte till stan eller så. Vi stannade hemma hos mig och gjorde pannkakor, spelade bikerace, var på en promenad med Musse, fotade, kollade på top model sverige som vi båda hade missat från i måndags. Sen åkte vi hem till henne. Där gjorde vi en videoblogg åt er som kommer upp senare idag förhoppningsvis.
 
Sen behövde jag gå hem, för pappa hade lagat middag och så. Då såg jag, pappa, stella och hennes kompis som ska sova över på Melodifestivalen 2013 och gjorde en liten tävling om vem som gissade rätt på vem som åkte ut, kom till andra chansen, direkt till Globen och såå, haha, Typical min familj♥ 
 

Fixar nog med vdeobloggen imorgon, blev sjukt trött. Lägger mig nog i sängen och kollar på någon mysig serie istället. 
 
 
Nu spamar min kik-gruppchat sjukt mycket åååå aja, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback