Måndag 4 februari

Tjee!♥

Nu sitter jag framför tv:n, kom precis em från skolan. Det känns så sjukt jobbigt, för veckan är verkligen proppfull av massa saker. Vi hade matteprov idag och så ska vi ha ett till på onsdag, science-prov imorgon, spanska prov på fredag + ett ton läxor. Nej, egentligen inte, bara 3, men as jobbigt ändå. Efter skolan skrev jag in allt i min almanacka på mobilen om alla läxor och prov, asså varje dag till måndag nästa vecka har en-två saker på. Sjukt jobbigt.

Idag i skolan började vi iaf med sovmorgon!♥ Sen så hade vi matteprov, sen två timmars håltimme😍 Så jag och Wilma åt hamburgare och semla till lunch och så, super mysigt!

Men aja, nu måste jag äta mellis och plugga! Hörs senare! Puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback