Måste plugga massa idag, ses imorgon!

Egentligen har jag verkligen inte tid för det här nu, måste verkligen plugga, fyyy.
 
 
Men aja, heeej! ♥
 

Har precis läst typ 50 sidor ur en tråkig bok vi läser i svenskan. Kände för att bli klar med det på en gång, så läste allt idag. Nu ska jag göra en tråkig läslogg om det här som ska vara helst mer än ett A4 datorskrivet för att få bra betyg på det här. Men jag ska iaf försöka. 
 
Iaf, efter det ska jag träna lite och sen duscha och såå. Sen blir det "Maria och Mindy - best friends forever" ♥ Hoppas jag hinner det.. Men iaf, glöm inte att se på det, klockan 9 i 3:an.
 
Nu måste jag fortsätta plugga, men vi hörs imorgon! Sköönt, för vi har sovmorgon till halv 10 ♥ Men å andra sidan har vi matte prov.. aja, pusspuss! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback