No school tomorrow!

Taggtaggtaggtaggtaggtaggtagg
 
Det är inte för att vi har studedag eller så. Min rektor blev så arg på mig, så att han inte ville att jag skulle komma till skolan imorgon (torsdag). Han sa att han tyckte att jag skulle tänka över vad jag hade gjort. Men tagg på att va hemma!
 
Nononono skämta baraaa, anledningen till att jag ska va hemma imorgon är för att jag ska dra ut 2 tänder.. Usch, ser verkligen inte fram emot det. Eller det kanske ni förstår. Men as skönt efter, när jag liksom har gjort det värsta för att få fina tänder! Berättar mer om det sen.
 
Btw, idag i skolan var det chill, sovmorgon osv. Och nu kom jag hem för ett tag sen, ska äta mellis snart och sen blir det dans!♥ Det är as jobbigt, för vi gör as många armhävningar, sit-ups, plankan osv och jag är typ as trött haha, men ajaaa
 
 
Pusspuss! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback