Nu kör vi

- Tidsinställt inlägg -
 
Nu sitter jag säkert i tandläkarstolen och drar ut två tänder. Jag har nämligen två as fula vampyrtänder på varje sida, och jag har tappat alla mina tänder, och de kommer då inte växa ner av sig själva. Sen så är det för lite plats för dom att växa ner. Så idag, eller rättare sagt nog nästan precis nu, så drar jag ut mina tänder. Jag behövde inte dra ut dom om jag inte ville, för jag hade inte ont i de tänderna när ja åt osv, men jag vill ju ha finare tänder så nu kör vi!
 
Och idag är det fakriskt precis 2 veckor kvar tills jag fyller år! Tordagen efter sportlovet!♥ Och om en dag är det sportlov, så de blir ju naaajs!
 
Men sen några dagar efter min födelsedag dåårå, typ en vecka efter eller nåt, så ska jag få tandställning, just so you knoow. Så att inte alla får en chock, haha nejmen! Jag tycker inte det är sådär jättefult med tandställning ändå! Vad tycker ni? Det blir iaf bra recultat! ♥
 
 
Aja, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback