Nytt i garderoben?

Haah nej inte garderoben direkt, men den får ligga på den kategorin ändååå
 
Det är iaf en "kontroll" eller vad ska man säga? som man trycker på, så tar systemkamernan bilden av sig själv, jag tror det kallas typ självutlösare eller? eller ni fattar väll? ni har säkert använt/sett en sån
 
Den fick jag på Stellas födelsedag haha vi brukar få en present på varandras födelsedagar, eller det rukar väll vissa få? eller är det bara min familj? AJA. Den funkar jättebra ifall ni funderar på att skaffa en. Jag tycker iaf det är as bra att kunna ta lite egopics :D hahah nejmeeen
 
 
 
Mina ögon ser as läskiga ut men jajajajajaj
 
pusspuss

Kommentarer
Postat av: ellen

åååhhh en fjärrutlösare! Har en likadan visst ere braa? ska vi fota nåndag? <3 :))))

Svar: ååh kul, jaaa jättebra! Jaaa gärna <3
Melina Lycksell

2013-02-19 @ 18:17:16
URL: http://elleen.blo.gg
Postat av: Ella

Jag fick det när jag var asliten hahahaha

Svar: Naaajajjajs
Melina Lycksell

2013-02-19 @ 21:50:58
URL: http://ella.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback