Q/À

Inte tidsinställt haha, så kan inte göra världens bästa svar med bilder osv från mobilen, men bättre att jag svarar snabbt va?

Fråga: Vart köpte du Quick milken?

Svar: Jag köpte det på sabis, men somsagt så kunde jag berätta vart american store ligger eftersom att det finns där också!

Det ligger i Stockholm, torsvik. Och i torsvik finns ett danscenter, ungefär där, typ huset bredvid/mittemot är en såndär dörr som till affärer typ, sen på ena sidan när du kommit in (kommer inte ihåg om det är vänster eller höger) så finns en affär, liten, ser lite ut som ett café (eller det är nästan det eftersom att de säljer lite sånt också), där finns t.ex. Ice Breakers, Quick milk osv och massa amerikanskt godis, bakverk osv. ♥

Asså det var svårt att svara såhär och förklara men hoppas ni förstod! 👌♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback