Q/A

Fick en fråga om hur jag gjorde så att det blev två bilder av mig, ni vet såhär↓
 
 
Och det visar jag nu då lite fort!

 
1. Sök på picmonkey.com eller tryck HÄÄÄR
 
2. Då kommer det här fram↓ Tryck där jag har ritat hah 
 
3. Välj en bild du vill redigera. Som visning så använder jag den här bilden↓
 
 
4. Nu borde det se ut såhär↓ fasst med din bild asså (om du inte förstod det)
 
 
5. På vänster sida hittar ni något sånthär liknande↓
 
 
Tryck då på den som ser ut som ett läppstift↑
 
6. Då kommer det fram massa saker, skrolla ner. Längst ner har ni något som ser ut såhär↓
 
 
7. Sen står det vad du ska göra på engelska, men jag kan förlara för er som inte förstår. 
Markera en plats, jag brukar ta längst upp på mig på vänstra sidan mitt huvud↓
 
 
8. Sen markerar ni en till plats. Jag brukar ta en bit utanför mig↓
 
 
9. Sen börjar du måla! (Alltså dra mus-pilen runt..)
 
10. Jag målade lite slarvigt, men ungefär såhär kommer det se ut dåårå↓
 
 
11. Tryck sedan på "save" som finns över din bild↓
 
 
 Så sparas den, klaaart!
 

 
Hoppas du fick svar på din fråga!♥
 
Om det inte funkar så är det för att ni inte har en speciell version eller vad man nu ska kalla det, men kommentera eller kika mig (melinaas) eller något, så kan jag kanske göra en sån bild åt dig någon gång när jag har tid!
 
Puss!♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback