Quick milk!

 
 
Ååh, har ni testat Quick milk?
 

Jag tycker verkligen att det är jätte gott! Det ända man gör är att ta ett glas mjölk och doppa ner ett "quick milk"-sugrör. Det är som ett sugrör med kulor av en smak i, och då smakar mjölken i den smaken. 
 
Själv har jag bara smakat choklad jordgubb, men jag tror verkligen att vanilj också kan va jätte gott!♥
 
Rekomenderar det! Finns i vissa mataffärer, eller jag har sett det i Sabis, sen så finns det i American store tror jag, kommentera om ni vill att jag berättar vart det ligger! 
 
PUSS
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kan du berätta vart du köpte quick milk?

Svar: Yes, of course! Snart kommer ett Q/A upp med din fråga!
Melina Lycksell

2013-02-24 @ 08:53:32
URL: http://joosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback