Scener ur ett tonårsliv!

Hejhej!
 

Nu kom jag precis in från en promenad med Musse. Känns as skönt, för mina kompisar sa att svenska presentationen inte var tills imorgon. Och nu har jag pluggat lite matte, känns ganska bra faktiskt! Algebra tycker jag faktiskt är ganska lätt om man gämför med andra saker i matte. Men det skiljer ju från person till person. Men aja, imorgon är det sovmorgon för mig! Så det känns väldigt skönt, det gör att det blir mindre söndagsångest!
 
Och det bästa är att vi ska beställa en systemkamera till familjen imorgon! Vi funderar på en Canon EOS 600D! Ååhh, har verkligen velat ha en systemkamera as länge! Älskar att fota och så. Jag kommer nog va den i familjen som använder kameran mest, haha! ♥
 
Men nu ska jag kolla på "Scener ur ett tonårsliv" så det blir mysigt! Men vi hörs senare - eller imorgon! Kolla på "Scener ur ett tonårsliv" genom att trycka på det här under↓
 
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback