Shoppingdayy

Imorse när jag vaknade spöregnade det. Härligt! 😳 Så idag fick det bli en shopping dag! Så vi åkte in till ett shopping center, kollade runt lite och åt lunch. Jag hittade ett par jeans i en rolig färg som jag köpte.♥

Det hade vart så regnigt inatt, så det var som floder på vägarna på vissa ställen när vi åkte till shopping centret. På ett ställe var det så mycket så att vi inte kunde åka över, och fick ta en annan väg. Det var en bil som hade fastnat i allt vatten.

Ajaa, nu sitter vi på ett café med en drink osåå👌Idag måste vi verkligen äta glass! Vi har as mycket glass i vårt hus här, och vi åker tidigt i övermorgon. Och imorgon måste vi ätit upp allt i frysen. Men det blir inga problem att äta upp det! 😍♥

Men vi hööörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback