Snart drar vi!

Tjeee!
 

Kom för ett tag sen hem från skolan, vi slutade ett, as skönt! ♥ Nu har jag duschat, packat lite, dricker varm nyponsoppa haha och lite mellis. Men typ vid 4 så ska jag med min familj åka till Göteborg. Sover över på ett hotell där och sen tidigt lördag morgon åker vi. Vi hittade typ bara ett bra flyg från göteborg som passade oss haha så vi åke flyget därifrån! Men det blir härligt att få komma till spanien! ♥
 
Har packat och allt, har massa shorts och typ två par långbyxor ifall det blir kallt på kvällen osv, men ändå as skööönt! Ååh, ska bli as härligt! ♥
 
Ska göra lite tidsinställda inlägg åt er tills lördag - när jag kommer hem, för jag kanske inte orkar blogga där, haha
 
 
 Hahah kolla minen lol
 

Äntligen bort från snön! Altid kul med första snön, men nu har jag verkligen tröttnat ;I

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback