Äntligen!

Hellooo!♥ Lite uppdatering nu baraa. Men idag har jag vart i stan och köpte lite på rean, och sen så fikade vi där osv♥ Men sen så kom jag hem och fixade med garderoben! Och nu har jag ÄNTLIGEN rensat vad som är för litet och vad som jag bara inte vill ha längre, dammsugit i garderoben och vikt in allt a way mycket finare än förut.. Haha men jätte skönt nu verkligen! :love: Sen så ska jag också sälja min tv, sterio och min gamla dator på blocket, så det blir skönt att bli av med det och tjäna lite moneyyy

Men det är iaf skit härligt att bli av med stökig garderob och gamla tv, dator osv, och in med det nya från idag och så! ♥ :love: Men jag tänkte göra en videoblogg om vad jag köpte idag, och en videoblogg om min garderob! Asså fick flera kommentarer för jätte länge sen, typ när jag startade bloggen? om jag kunde visa min garderob, och jag har ba "jaa absolut, när jag har rensat garderoben" typ ända sen jag fick bloggen, så nu får ni se, haha! ♥ Men ajaa



Smygtitt↓


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hur mycket kommer du sälja din gamla stor för! Kan du länka till där du säljer den! Är kanske intresserad! 💕💕

Svar: Svarar i ett inlägg!
Melina Lycksell

2013-01-15 @ 08:26:18
URL: http://agnesbeauty.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback