#Bästa och sämsta minnet år 2012- svar!

Svar på fråga från frågestunden som jag skulle svara på i ett inlägg! ♥
 
BÄSTA
 
• Sommarlovet :love: :love: hela sommarlovet var toppen, men verkligen skit bra någon stans där i augusti när jag var hemma med mina kompisar och hade så sjukt kul och mysigt! Det var en av de bästa greerna år 2012!
 
• Jullovet ♥ Har haft ett super härligt jullov verkligen år 2012 och nu i början av 2013 dårå. Julafton med alla fina presenter och allt :love: Och nyår och när vi var i Dalarna och åkte skidor. 
 
• Haha, och juni när jag och kompisarna badade i kottla sjön vid lianen. :love:
 
• Jag älskar att ta foton! Och alla gånger vi har tagit foton 2012 asså! :love: Haha!
 
 
SÄMSTA
 
• När min gammelmormor gick bort. Har liksom träffat henne ofta sen jag föddes och har massa minnen med henne och så. R.I.P
 
• Alla gånger när man bara är deppig. Kompisar asså typ något bråk, läxor, prov och när liksom allt bara blev för mycket.
 
• När man kände sig dålig på allt, ful osv ibland. Helt deppig.
 

 
Typ det! ♥ Kommer inte på något mer! Men här får ni lite bilder på:
 
DET BÄSTA ÅR 2012:

Lite bilder från sommarlovet! ♥
 
 
 
DET SÄMSTA ÅR 2012:
 

När min gammelmormor gick bort :( 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilde

R.I.P :( <3

Svar: <3
Melina Lycksell

2013-01-11 @ 16:20:44
URL: http://matildelundstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback