Dagen i skolan

Tjena!!
 
Idag i skolan var det as tråkigt. Jag var typ skittrött att gå upp så tidigt, så jag var trött och tråkig typ hela dagen, haha! Men idag ska jag somna jättejätte tidigt har jag lovat mig själv och er, så nu får jag göra så gott jag kan för att för en gångs skull lägga mig tidigare. Aja!
 
Men asså gissa vad! Vi fick läxa i mitt värsta ämne första dagen i skolan!! - Science. Asså usch!
 
Men nu har jag iaf gjort den, vart ute på promenad med musse, och ska typ duscha och lägga mig, haha! ♥ Jag måste sova ordentligt så att jag inte får en sån här tråkig dag så man bara vill sova haha! Aja!
 
Hoppas ni har haft en bra första skoldag år 2013!
 
 
 
muppenframfördatorkameran.com↑
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback