Dagen

Tjenare!♥
 
Idag var det faktiskt en bra dag! Ingen speciellt jobbig lektion och så började vi dagen med sovmorgon till halv 10:love: Idag var jag med Jackie och Randa som precis har börjat i vår klass, och mitt på dagen fick jag sms av Wilma som äntligen har kommit hem från Afrika! Saknar dig sjukt mycket gmn, skönt att slippa va så avundsjuk på dig också, haha! Vill också till Afrika. ♥
 
Men så skönt! För imorgon slutar vi 10 över 2 med bild som sista lektion, och på fredag halv 2 med gympa som sista lektion! Skiiit härliiigt! :love: ♥

Kommentarer
Postat av: WIMLANN

SAKNAR DIG MEE GUMMSII! SES IMORGON! USCHHHHH VA HEMSKT ME SKOLAA😁❤😘😘😘

Svar: HHAHHAHA JAA BAJS FÖR SKOLAN MEN DU KOMMER IAF <3333 See uu :*:*
Melina Lycksell

2013-01-09 @ 20:24:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback