Good night

Heej! Nu ska jag försöka att inte påminna om skolan, men asså nu har jag ju typ redan gjort det men jaa! Nu ligger jag i sängen, kommer säkert va klarvaken tills 12 eftersom att jag är van vid att lägga mig iaf senare än 12. Men aja, nu står klockan iaf på halv 7, och jag kan nästan slå vad om att jag kommer att somna om tills jag blir jätte sen och stressad, eller så kommer jag nog trycka på snooze i en halvtimme.

Men asså åhh, jag hade liksom tänkt lägga mig 8 allvarligt och typ kolla på lite tv, kanske läsa någon tidning och somna i god tid, men neej, absolut inte!! Precis som alltid när jag tänker lägga mig i tid.. Men nu har jag faktiskt bestämt mig! Jag lovar att jag ska ligga i min säng imorgon, halv 9, och göra ett inlägg åt er! Bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback