Information!

Heej!♥ Nu har jag (som ni säkert ser) fixat ny design! Asså har typ hållt på hela dagen! Nejmen jag har gjort det länge! Lite på morgonen och nån timme nu! Eller det brukar iaf inte ta så lång tid hahah! Men nu är jag nästan klar! Ska fixa så att flikarna sitter uppe på headern och ändra färg på det och så, sen ska jag göra en header och kanske en annan bakgrund! Vi får se! Eller var tycker ni?♥ Tro inte att jag är bra på design och så, för det är jag verkligen inte!! Hahha ett profs skulle gjort det här på 5 minuter.. så jag gör tyvärr inte designer åt andra, jag gör kanske lite på en färdig design och header om jag känner personen, men inte annars, tyvärr hahahh! Men jag gör iaf svar på era frågor om ni frågar nåt om design! Det är klart! Så om ni vill kan ni fråga bara om ni vill ha hjälp med något, så svarar jag i ett inlägg! ♥ Asså fattar ni? Jag känner mig as bökig, haha!
 
Men här är allt nytt jag gjort idag!♥
 

Själva designen!
 
 
 
Texten i menyn och i inläggen.
 
 
Kategorierna finns på headern (fast ska fixa så att det blir snyggare någon annan dag)
 
 
 
I kommentarsfältet är det lite ändrat med vad det står, osv!
 
 
Nu har jag copyright på bloggen, så att man inte bara kan ta något från min blogg. Men ni kan kommentera ifall det är något ni verkligen vill sno så kanske ni får det på min testblogg!
 
 
 
Och till sist, efter inläggen är det såhär nu:
 

 
Det var nog allt tror jag! Sen har jag tagit bort lite grejer också, t.ex. snön.
 

Men ny header och lite i designen kommer som sagt fixas senare! Vad tycker ni hittills?♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilde

As snyggg :) <3

Svar: Haha, taack! <3
Melina Lycksell

2013-01-07 @ 18:44:40
URL: http://matildelundstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback