Lördag, 5 januari!

Heej! Idag startade jag dagen med att kolla lite Pretty Little Liars, sen åkte jag och mamma och träffade några från släkten. Efter det drog jag och mamma mot våra hästar, Harley & Backies, och var där några timmar! Sen drog vi hem och pappa hade gjort nån god köttgryta som han hade stått och lagat i 2 timmar, haha! Så åt vi middag och kollade på "Pensionärs jävlarna" med popcorn. ♥

Hoppas ni har haft en bra lördag! Imorgon blir det också en dag med familjen tror jag, vi ska kanske kolla på "Sune i Grekland" på bio, haha! ♥ Någon som har sett den? Var den bra? Sen ska vi typ beställa lite grejer, jag ska köpa ny säng och så ska jag framkalla några tavlor på Musse och mig (ego) till mitt rum.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback