Om mig!

Heej♥ Jag heter Melina, är 13 år, snart 14 och äger den här bloggen. Jag har tidigare haft flera bloggar, men bara i korta perioder, men jag vill verkligen inte byta blogg mer. Jag har gjort designen och headern, men jag är fortfarande inte så bra på design, så jag gör tyvärr inte designer till andra. Men headers och lite i designen gör jag till de jag känner. Jag har en testblogg som jag ibland länkar till här på bloggen om jag får frågor om design, osv. Jag svarar jätte gärna på frågor ni ställer, och älskar kommentarer, men är svag för de som kommenterar utan namn, det blir så mycket roligare om ni skriver det. Så om ni har frågor om design/annat så kommenera jätte gärna! ♥
 
 
Tillfälligt fel, bild kommer upp senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback