#Planerna för året - svar!

Svar från en fråga på frågestunden som jag lovade att skriva i ett inlägg också!
 
PLANERNA FÖR ÅRET!
 
 
 
Det var resorna, men vet inte vad jag har för andra planer! 
 
Känns som att år 2013 blir bästa året för alla typ! :D Det bara känns så! Eller vi gör det till det bästa året! Ellerhur!?
 
 

Förra året på sommarlovet har jag massa minnen med några som vi verkligen måste göra om i år! Matilde, Karro allt vi fotade haha! Och när jag, Karro och Wilma sov i ett båthus :love: Och när Matilde, jag, Karro och Wilma badade i midnatt ♥ Och Rackie, när vi gick till en speciell person, du fick present av den personen och allt det! Och Rackie och Ella, när vi dygna och spela in en sångvideo mitt i natten, haha! ♥ Höjdpunkter det året! Och det måste göras om iår! 
 
Planer↑
 
Men kommer inte på så mycket mer! Men vi hörs!♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ella

ASSÅ DU FATTAR INTE HUR AVUNDSJUK JAG ÄR PÅ DIG.

Svar: HAHAHAHA DU FATTAR INTE HUR AVUNDSJUK JAG ÄR PÅ DIG PÅ MÅNGA SAKER. <3 *_*
Melina Lycksell

2013-01-08 @ 21:25:19
URL: http://ella.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback