SCHOOL

Heej! Nu börjar skolan igen.. Men bara 4 dagar, eftersom att det inte var skola igår! ♥ Naaajs! Och vi ska typ få nytt schema och kanske lite ändringar på lassen och så också! Rätt najs ändå! Eller om vi får ett bra schema.. haha! ♥ Jag såg att iaf en skola börja igår? Eller? De flesta börjar väll idag iaf? Haha, men nu utgår vi från att alla som läser börjar idag! Men jaa! Men nu till vardagen i veckorna så är mina dagar rätt fulla.. Skola tidigt på morgonen till sent, sen läxor.. aktiviteter! :D Men ska försöka blogga lite ändå! Blir det bra? Men ni vet varför! Och sen tror jag faktiskt kanske inte så jätte många hinner läsa på vardagar, eller? Eller faktiskt brukar jag nästan ha mycket bättre statistik när det inte är lov.. haha, men aja! ♥ 
 
Ha en bra första skoldag år 2013! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback