5 om mig #mat

• När jag var liten gillade jag typ inte m'c donalds hamburgare, men nu är det typ det godaste som finns när man är hungrig! •

• Min familj äter olika frukostar i olika länder. Sverige typ blandat - flingor, mackor, smoothies osv. Finland på mitt landställe - kakko (bästa namnet haha - en sorts macka), koskenlaskia (en slags ost) och lauantai makkara (en slags skinka) haha försökte stava lite finskt men jag tror inte jag lyckades😂 Och i varma länder, typ Spanien som vi var i nu - panrich, frukter och grönsaker, glade kon, skinka, ägg osv hahaha asså😂 •

• Jag äter as segt så det blir nästan pinsamt om man äter hos någon så sitter man där ensam och tuggar😳😂 •

• Om man tänker efter så är mat nästan godare än fika/snacks. Jag tycker iaf tacos, kyckling & ris och massa annat är mycket godare än typ tårta och godis. •

• Chips är favoriten bland snacks, kladdkaka av bakelser & en speciell kyckling & ris som pappa gör + tacos är mina favoriter bland mat. •


Kommentarer
Postat av: Marie Legendre

Hej! Just nu har jag en veckans bloggtävling och skulle bli superduper glad om du ville vara med! Instruktionerna är väldigt enkla, allt du behöver göra är att kommentera "jag är med". Sen väljer jag en person som vinner och som får bli länkad i min blogg och få ta del av alla mina besökare! Hoppas du vill vara med, skulle bli jätteglad! :D

Länk: http://mariesolveiglegendre.blogg.se/2013/march/veckans-blogg.html#comment

Svar: Hej marie! Yes, jag kollar!
Melina Lycksell

2013-03-02 @ 19:17:03
URL: http://mariesolveiglegendre.blogg.se
Postat av: Ebba L.G

Hej!
Tycker jätte mycket om din blogg! Och jag undrar vart du gör alla dina collage som t.ex här uppe! Kram! :)

Svar: Hejhej! Jag svarar på din fråga i ett inlägg! Tack! Kram!
Melina Lycksell

2013-03-02 @ 21:07:19
URL: http://ebbalittsongustafssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback