ATM

 
Heej. Kom precis hem från skolan. Vanlig dag sådär. MEN SHIZES! Jag fller år imorgon! Jag tycker inte att man tänker på det lika mycket när man blir äldre. Bara då och då. När man var liten kunde man längta en hel månad innan och prata & tänka på det hela tiden typ. Nu använder jag det mer som en pepp före allt dåligt.
 
Btw, nu är jag med ella, vi ska äta mellis och såå och göra något innan vi drar till vår commercial street. Efter det ska jag bara duscha och fixa mig fräsch innan my birthdayyy
 

Kommentarer
Postat av: J O Y ▲

Fin bild!

Svar: Åååh taack!
Melina Lycksell

2013-03-06 @ 18:11:06
URL: http://joysilver.blogg.se
Postat av: Wilma

Varför är rubriken ATM?

Svar: Svarar i ett inlägg!
Melina Lycksell

2013-03-10 @ 00:36:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback