Bli inte chockade

Holaa. Nu har jag gjort värsta jobbiga engelska läxan. Men nu är jag nästan klar! Men det fortsätter jag med imorgon..
 
Men tänkte berätta om vad som ska hända imorgon! → Jag ska få tandställning.
 

Jag tänkte bara berätta det för typ 3:e gången, så att ni inte ska bli chockade haha♥ Asså när jag var liten.. jag typ hade mardrömmar om att dra ut en tand eller få tandställning. Nu har jag dragit ut två tänder, och ska få tandställning. 
 
Men nu har jag en fråga som ni måste svara på, snällaaaa → Ska jag ha tandställning med genomskinliga grejer, eller vanlig räls? Har panik att jag inte kan välja! För jag är rädd att en genomskinlig ska bli smutsig. Men tandläkaren säger att den inte blir det om man sköter den bra.
 
Här kan ni se skillnaden mellan dom♥
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Genomskinlig

Svar: ;)
Melina Lycksell

2013-03-10 @ 20:42:52
Postat av: Klara ;)

Båda är fina❤ Räls för att det är ganska snyggt tycker jag, men vit för att den inte syns lika mycket! Hoppas du hittar någon bra!

Svar: <33 taackk
Melina Lycksell

2013-03-10 @ 20:44:31
URL: http://klariss.blo.gg
Postat av: Cilla

Jag röstar på genomskinlig. Puss från mamma

Svar: <33 puss
Melina Lycksell

2013-03-10 @ 20:47:04
Postat av: Henna

Genomskinlig!

Svar: <33 <3
Melina Lycksell

2013-03-10 @ 21:21:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback