Commercial street

 
Funny picture hahahh, ser typ ut som en gris, ajajaja Idag var skolan helt okej faktiskt. Haha när vi har tråkiga lektioner eller när jag redan kan något och inte lär mig nåt, så kan jag ibland typ inbilla mig att jag är snurrig, as jobbigt.. hahahh men nu är jag iaf hemma, har käkat lite mellis, och ska snart på commercial street. Inga läxor idaag, as sköönt! Gjorde allt på raster i skolan och på student choice - alltså att man bestämmer vilket ämna man vill va på. Hels skolan har liksom det, så går man bara till typ svenska rummet om man har svenska läxor, engelska till engelska rummet osvosv, så man får liksom välja vad man vill jobba med! 
 
Men nu ska jag fixa mig, ett tidsinställt kommer under tiden jag är borta, men sen bloggar jag mer när jag kommer hem! XOXO
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback