Då är den på

 
Holaa. Nu är den på dåråå, tandställningen. Jag ska få på underkäken också men idag tog vi bara överkäken så att jag kan vänja mig. Jag kom ganska nyss hem, och det känns faktiskt inte så mycket just nu, men det kommer säkert göra det ikväll och imorgon. Men jag får stå ut! För jag vill ju verkligen ha fina tänder!♥
 
Men iaf, det gick bra! Det kändes inte så konstigt som jag hade trott när hon var klar. Det spände inget eller så, men det kommer nog somsagt göra det ikväll och imorgon. Och jusste, jag valde den genomskinliga! Och jag måste verkligen säga att den var jätte bra! Man ser faktiskt nästan inte att jag har tandställning. Bara om man är nära. Typ som på bilden jag la upp igår ser det ut. 
 
 
 
Jag åkte ju inte till skolan nu efteråt eftersom att det inte direkt var någon idé. Eftersom att jag gjorde det mitt på dan. Men det är skönt, för det känns rätt ömt där jag har tandställningen, och jag känner mig rätt trött efter allt. Men det blir ändå inte direkt ledigt för mig.. Jag sitter nu med massa läxor framför mig, ska läsa massa ur en bok, science läxan som jag inte hann med igår, ta ut citat, översätta engelska och fortsätta med commercials engelska grejen. Men lite pauser måste jag ju ta, orkar verkligen egentligen inte. Vill typ sova ist. 
 
Menmen, puss hoppas alla har/får en bra dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback