DAMP

ASSÅ JAG FÅR DAMP. Seriöst! Hur mycket läxor ska man göra? Idag seriöst, kan berätta min dag. Klockan ringde halv 7. Jag var typ död, men gick upp ändå. Sen var det skit att äta och borsta tänderna med min tandställning. Det tar mycket längre tid, så även fast jag gick upp tidigare än vanligt hade jag brottom till skolan. Sen hade vi skola tills halv 4 utan håltimme eller nån speciellt soft lektion. Eller jo, musik, men den skulle ju såklart inte heller va soft. Prov nästa vecka på typ 1000 instrument. Hur ska man hinna? Sen på so:n som vi har som sista lektion, så ska såklart vår lärare släppa oss prick halv 4, då vi slutar. Så har hon liksom inget viktigt att säga men har kvar oss ändå, så missar man såklart tåget pga det och att väskan väger 1 ton. Seriöst så väger den skitmycket iaf. Sen kommer man hem, käkar lite mellis med min jobbiga tandställning, sen så väntar en hög läxor framför en. Har jag gjort annat än attplugga idag? Ja, mellis, raster men seriöst, nästan inte!
 
Och på allt det här pluggandet så ska man ju såklart ha nån slags ömm tandverk på det. Så känner man sig som en apa också. Tandställningen ser ut som att man går runt med snus typ, och känns som att det är typ datagjorda tänder som stiger snett utåt. 
 
Om ni kollar på bilerna ovanför... ser ni den mörk-rosa-lila boken där det står "Melina 7B Humanities" på? Ni skulle bara gissa vad härligt det är att bära hem den.
 
PUSS
 

Ointressanta inlägg nuförtiden. Alla inlägg handlar om läxor. Men det är för att det är det ända jag gör nuförtiden. Om jag ska få med något posetivt i det här inlägget så är det att vi har sovmorgon imorgon. Hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara du och jag som ser)

Har du någon blogg?

Skriv din kommentar här!

Trackback